Реєстр виданих та отриманих податкових накладних — бланк та порядок заповнення

Увага! Наказом № 708 від 25.11.2013 затверджено нову форму реєстру.

Дану форму реєстру виданих та отриманих податкових накладних, а також порядок його ведення затверджено наказом Міністерства фінансів України № 1340 від 17.12.2012р. Даний реєстр ведеться особами зареєстрованими як платники ПДВ для обліку виданих та отриманих податкових накладних. Реєстр необхідно вести в електроннму вигляді та (за бажанням) на паперовому носії. Усі графи реєстру, що мають вартісні показники, заповнюються в гривнях з копійками. Платники ПДВ щомісяця в строки, що передбачені для подання податкової звітності (календарний місяць), у тому числі для яких встановлено звітний податковий період — квартал, подають до органу державної податкової служби копії записів у реєстрах за такий період в електронному вигляді.

Копії записів у реєстрах подаються за допомогою телекомунікаційних мереж загального користування з використанням надійних засобів електронного цифрового підпису у затвердженому форматі.

Детальніше дивіться бланк реєстру та порядок його заповнення:
Скачати бланк реєстру — формат MS Excel.
Скачати порядок заповнення реєстру — формат MS Word.
— Дивіться також: Податкова накладна (бланк та зразок).
— Дивіться також: Порядок заповнення податкової накладної.

           

Запись опубликована в рубрике Бланки, Реестры с метками , . Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Один комментарий: Реєстр виданих та отриманих податкових накладних — бланк та порядок заповнення

  1. Аня говорит:

    Спасибо за актуальность

Комментарии запрещены.